11/21/2013

BVM 2

Korporata (struktura organizative) është përgjegjëse për obligimet e bëra, e jo
pronarët e
kapitalit
Akcionarët janë pronarë dhe zgjedhin bordin e drejtorëve
Përparësitë:
1.Orientimi kah zhvillimi: ndarja e e qartë e përgjegjësive për menaxhim nga prona
dhe motivimi për dividendë dhe mundësia për të siguruar burime për investime
krijon platformëpër zhvillim
2.Lehtësia për të siguruar burime financiare
3.Letësia në ndryshimin e strukturës së pronësisë dhetransferin e pronës
4. Menaxhmenti i specializuar
5. Përgjegjësia e kufizuar
6.Përfitime për të punësuarit
Mangësitë:
1.Kapitali themletar i nevojshëmpër krijimin e koorporatës (i përcaktuar me ligj)
2. Taksate dyfishta
3.Kërkesa të mëdha juridik: çertifikatës së aksioneve, vulës së korporatës, libritkorporativ
të shënimeve, regjistrimit si inkorporatë, evidencë të detajizuar tëkontabilitetit,
regulativ lidhur me mbledhjet e këshillit të drejtorëve, etj.
4. kontrolli i vështirësuar
5.Rrezikim i aksionerëve të vegjël
6.Struktura menaxhuese e korporatave
Akcionerët janë pronarët e korporatës
PERGJEGJESITË LIGJORE TË BIZNESEVE
1.Shoqëritë tregtare me përgjegjësi të plotë
2.Shoqëritë tregtare me përgjegjësi të kufizuar
3. Shoqëritë komandite
FRANSHIZASI FORMË E KRIJIMIT TËBIZNESIT
Franshiza është një marrëveshje midis kompanisë poseduese të një marke të
mirënjohur
produkti (kompania prind) dhe një ndërmarrësi
Tipet e franshizave janë:
1.Franshiza e emrit tregtar
2.Franshiza e shpërndarjes së produktit
3. Franshiza e pastër
Përparësitë e franshizës
1.Suksesi më i lehtë në zbatimin e teknologjisë dhe standardeve / trajnimi
2.Marketingu / penetrimi me i lehtë (emri me i njohur dhe identifikimi me te)
3.Sistemii përpunuar mire për të sigurauar cilësinë + standardet
4.Asistenca teknike dhe financiare (trajnime)
Të metat efranshizës
1.Pagesa e vazhdueshme e franshizes në kembim të së drejtës
2.Standardet strikte- autonomia më e vogël (inspektimi nga franshizori)
3.Kufizimet në blerje dhe shitje
4. Kufizimet në asortiman
REGJISTRIMI I BIZNESVE
1.Bazat ligjore per krijimin dhe funksionimin e bizneseve
2.Formë legale –regjistrohen tek organi perkatës shtetëror
3.numri identifikues, xhirollogaria, emri tregtar (firma)
4.Përkufizojnë obligime reciproke me bizneset e tjera shtetin
5. Akti i tehmelimit, Statuti dhe Kontrata
Zakonisht e zhvilluar në sektorin e tregtisë(Vickham, 2003)
Ndërmarrës qe i drejton burimet (resurset) e siguruara nga te tjeret
Termi : Ndërmarrës dhe ndërmarrësi
Richard Couton me 1734
Ndërmarrësi i lëvizë burimet nga një fushë më fitim më të ultë në një fushë me fitim
më të lartë (D.Stoks, 2003)
Shumpeteri në shekullin 20 ,ndërmarrësit i konsideron si një force destabilizuese në
kuptimin e nxitjes së ndryshimit të asaj që ekziston
P. Drucker në vitet 80,paraqitjen e ekonomisë së ndërmarrësisë do ta quajë “ngjarjen
me
shpresëdhënëse”:ajo incon ndryshimet e shpeshta, shfrytëzon shanst që tjerët nuk i
shohin
Krjon diçka ndryshedhe bën që nevoja përrisi të jetë e përhershme
Wickham ( 2003) numron disa nga keto atribute :
1. Rreziku (risku)
2. Efikasiteti
3. Inovacioni
Howard (1998) numron kater karakteristika qenesore te ndermarrësit :
1.Njohja e shansave në treg
2.Gatishmeria për pranimin e rrëzikut
3.Aftesia per te siguruar resurset ( burimet) per investim
4.Aftesia per te menaxhuar bzinesit
Zimmerer dhe Scarborough ( 1998): nje person qe krijon nje biznes duke u
ballafaquar
me rrezikun dhe duke synuar realizimin e fitimit dhe rritjen e biznesit duke perfituar
nga
shansatdhe aftesia per te siguruar dhe menaxhuar resurset ( burimet) .
Atributet e profilit te ndermarresit:
1.Deshira per marrjen e pergjegjesise
2.Preferenca per nje rrezik te menaxhueshem - nje rrezik i kalkulueshem
3.Vetebesimi i larte ne aftesine per sukses
4.Deshira per nje pergjegje te shpejte ndaj veprimeve
Fushat e veprimit të biznesit të vogël dhe të mesëm…
1. Aktivitete intensive për nga puna që realizohen me shfrytëzim më racional të
burimeve
njerëzore dhe pajisjeve, që sigurojnë punësim më të madh.
2. Nevoja për konsumatorë të rregullt që krijon një marrëdhënie midisshfrytëzuesve

rregullt të shërbimeve përkatësisht konsumatorëve dhe dhënësve /ofruesve të
shërbimeve
3. Problemi i përputhjes mes ofertës dhe kërkesës ka të bëjë me pasigurinë lidhur
me
kërkesën e cila është shpeshherë vështirë e parashikueshme;
4. Fleksibiliteti në lokacion që ndërlidhet me faktin se lokacioniduhet të jetë te
konsumatorët.
Kjo është një komponentë e rëndësishme e planit të marketingut

No comments:

Post a Comment