2.
Shumica e inovacioneve
A. jane 'inkremtentale' ne kuptim te asaj qe nuk kerkojn ndryshime te rendesishme
B. Jane 'radile" qe kerkojne ridizajnim te plote te kompetencave
C. Jane 'progresive' qe kerkojne menaxhimin e tranzicioneve te tregut
D. Asnjera.
3.Paraja dhe njerezit
A. jane asete
B. Limitojne aftesine per te pervetsuar kompetencat
C. Jane te duhur per te bere nje inovacione dhe segmentin e biznesit te ti te funksionoj
D. Te gjitha
4.Schumpeteri ka kontribuar ne kuptimin e teorise se rritjes ekonomike per arsye se ai ka argumentuar
A. Rritja ekonomike eshte e varur nga shakalla e resurseve natyrore
B. Rritja ekonomike varet nga teknologjia e re
C. Rritja ekonomike varet nga rritja e popullsise
D. Asnjera
5.Karakteristike e ekonomive te zhvilluara eshte:
A. Ndermaresit qe perqendrohen ne perfitime afatshkurta
B. Ndermaresit qe margjinalizojne investime afatgjate
C. Ndermaresit qe jane ne kerkim te mundesive per perfitime te medha ne afat te gjat
D. Ndermaresit qe jane ne kerkim te mundesive per perfitime te medha ne afat te shkurte
6.Shteti mund te ndihmoj inovacionin duke
A. Ofruar astet komplementare sic mund te jete infrastrkutura
B. Siguruar te drejtat e pronesise intelektuale per prodhuesit e dijes
C. Siguruar mbeshtetje strategjike dhe bashkepunimin me polititkat e teknologjse
D. Siguruar stabilitet makroekonik
D. Te gjitha
A. jane 'inkremtentale' ne kuptim te asaj qe nuk kerkojn ndryshime te rendesishme
B. Jane 'radile" qe kerkojne ridizajnim te plote te kompetencave
C. Jane 'progresive' qe kerkojne menaxhimin e tranzicioneve te tregut
D. Asnjera.
3.Paraja dhe njerezit
A. jane asete
B. Limitojne aftesine per te pervetsuar kompetencat
C. Jane te duhur per te bere nje inovacione dhe segmentin e biznesit te ti te funksionoj
D. Te gjitha
4.Schumpeteri ka kontribuar ne kuptimin e teorise se rritjes ekonomike per arsye se ai ka argumentuar
A. Rritja ekonomike eshte e varur nga shakalla e resurseve natyrore
B. Rritja ekonomike varet nga teknologjia e re
C. Rritja ekonomike varet nga rritja e popullsise
D. Asnjera
5.Karakteristike e ekonomive te zhvilluara eshte:
A. Ndermaresit qe perqendrohen ne perfitime afatshkurta
B. Ndermaresit qe margjinalizojne investime afatgjate
C. Ndermaresit qe jane ne kerkim te mundesive per perfitime te medha ne afat te gjat
D. Ndermaresit qe jane ne kerkim te mundesive per perfitime te medha ne afat te shkurte
6.Shteti mund te ndihmoj inovacionin duke
A. Ofruar astet komplementare sic mund te jete infrastrkutura
B. Siguruar te drejtat e pronesise intelektuale per prodhuesit e dijes
C. Siguruar mbeshtetje strategjike dhe bashkepunimin me polititkat e teknologjse
D. Siguruar stabilitet makroekonik
D. Te gjitha
7.Tre komponentet e kreativitetit perfshijne
A. Motivimin,te menduarit kreativ dhe diturine
B. Motivimin,te menduarit kreativ dhe lidershipin
C. Motivimin,diturine dhe orientimin kah e ardhmja
D. Te gjitha
8.Cila nga keto bllokada te kreativitetit i takon grupit te bllokuar psikologjik
A. Teper komitete
B. Deshperim dhe terheqja
C. Burokracia
D. Tradita dhe tabu
9.Inovacioni i tipit te mbyllur nenkupton qe firma
A. I ka te punesuar ekspertet me te mire te fushes
B. I ka disa eksperte me te mire te fushes ne kompani
C. Nuk ka asnje eksperte te fushes ne kompani
D. Asnjera
10.A eshte e mundur qe nje produkt i ri te mbrohet duke perdor
A. Te drejtat e kopjimit(copyright)
B. Patenta dhe dizajni i regjistruar
C. Te drejtat e kopjimit dhe patenti
D. Te gjitha
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A. Motivimin,te menduarit kreativ dhe diturine
B. Motivimin,te menduarit kreativ dhe lidershipin
C. Motivimin,diturine dhe orientimin kah e ardhmja
D. Te gjitha
8.Cila nga keto bllokada te kreativitetit i takon grupit te bllokuar psikologjik
A. Teper komitete
B. Deshperim dhe terheqja
C. Burokracia
D. Tradita dhe tabu
9.Inovacioni i tipit te mbyllur nenkupton qe firma
A. I ka te punesuar ekspertet me te mire te fushes
B. I ka disa eksperte me te mire te fushes ne kompani
C. Nuk ka asnje eksperte te fushes ne kompani
D. Asnjera
10.A eshte e mundur qe nje produkt i ri te mbrohet duke perdor
A. Te drejtat e kopjimit(copyright)
B. Patenta dhe dizajni i regjistruar
C. Te drejtat e kopjimit dhe patenti
D. Te gjitha
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Testi II .
1.Inovacioni
A.
Eshte
inovacioni plus kreativiteti
B. Inovacioni
plus komercializimi
C. Inovacioni plus globalizimi
D. Asnjera nga lartë
2.
Kompetencat kyqe te cilat firma duhet ti zhvilloj :
A . Varen
nga pjekuria e teknologjis te adaptuar
B. Varet
nga konkurrentet e saj
C .
Duhet te blehet
D
. Asnjera nga larte
3.
Asetet strategjike jan :
A .
Produktet qe ngrisin barier e hyrjes per
konkurrentet
B. Strategjit e duhura dhe implementimi I tyre
qe ndikon ne ngritjen e barierave te hyrjes per konkurrente
C .
Pasuria fizike dhe intelektuale qe kemi ne pronesi dhe qe rrit barierat e
hyrjes per konkurrentet
D. Tregjet
e zgjedhura qe ndikojn ne ngritjen e barierave te hyrjes te konkurrentve .
4. Menaxhmenti I inovacionit mund te pershkruhet si
proces I cili perfshin :
A Nje pergjigjeje ndaj nje nevoje apo mundesie
e cila eshte e varur nga konteksit
B. Nevojen per ndryshim te metutjeshe
C. Nje
perpjekeje creative qe eshte rezultat ne lancimin e ndonje inovacioni radikal
D . Asnjera
5.
Vendet jan te industrializuara Iu referohet vendeve me :
A . Baze te kufizuar te aftesive
A . Baze te kufizuar te aftesive
B . Resurse te kufizuara financiare
C . Kapacitet
te kufizuar te zhvillimit teknlogjik
D. Resurse te kufizuara natyrore
6.Cila
nga keto karakteristika organizative nuk eshte evidentuar qe te ndikon ne
inovacione :
A .
Aftesit e deversifikuara
B. Pranim I rrezikut
C. Investimi
afatgjate ne marketing
D. Bashkpunimi nderfunksional
E .
Orientimi kah rritja
7 .
Ideja qe egziston vetem nje zgjidheje e sakte e problemit e :
A . Mundeson kreativitetin dhe perpjekjen e
individit
B. E
bllokon kreativitietin dhe perpjekjen e individit
C. Asnjera
D. Edhe
njera edhe tjetra
8.
Cila nga funksione t me poshtme nuk I takon pjese te djathte t te procesit te
djathte te trutit te procesi I gjenerimit te kreativitet
A
. I hartuar
B . intuitive
C. abstract
D. logjik
9 .
Gjenerimi I papritur I ides ndodhe ne fazen :
A .
Pergaditjes
B. Inkubimit
C. Inspirimit
D . Impementimit
10 .
Patenta zgjate
A .
25 vjet
B. 20
vjet
Testi III .
1 . Kreativiteti eshte diqka qe :
A . Nuk mund te mesohet
B. Mesohet nepermjet
teknikave te menduarit kreativ
C. Veti e lindur
D. Asnjera
2 . Inovacionet e vetme qe jan ne
interest e firmes jan ato qe :
A. Kontribuojn ne
shitjet
B. Kontribuojn ne profit
C. Kontribojn ne bamirsi
D. Asnjera me lart .
3. Profitabiliteti I inovacionit
eshte percaktuar nga :
A. Natyra e inovacaionit
B. Barrierat e hyrjes
per inovacionin e tij
C. Kuptimi I
kompetencave te nevojshme per te pefunduar inovacionin
D. Te gjitha
4 . Kompetencat jan ato gjera qe :
A . Na mundesojn ne te
zgjedhim produktin e duhur dhe te kontrollojm shpenzimet
B. Bejme mir , ndoshta
me mir se sa konkurrentet
C. At qe e beje me mir se sa
konkurrentet
D. Definojm arenen ton
konkurruese dhe percaktojm prioritet ne baz te mundsive konkurruese te
perceptuara ne secilen nga keto arena
5 .Korniza e rrjetit
inovativ(network) apostrofon :
A. Rolin e shkences dhe teknologjis
B. Rolin e marketingut
C. Interaksionet
internale dhe eksternale
D. Te gjitha
6. Shteti mund te ndihmoj
inovacionin brenda firmes ne kete menyre :
A . Mund te ofroj situate monopolistike per firmat
ne afat te shkurter
B. Mund te jete nje bleres I madh I R&D (
hulumtimit dhe zhvillimit)
C. Mund te ofroj lirim
nga tatimi apo rimbursimi I tatimit
D. Te gjitha
E . Asnjera
7 . Para revulicionit industrial
shum inovacione kan qene rezultati I ndermarresve individual , sot shumica e
inovacioneve gjenerohen nga :
A . Individi dhe
universiteti
B. Universiteti
C. Organizatat
D. Individet
8. Cili nga funksionet e meposhtme
nuk I takon pjese te majt te trurit tek procesi I gjenerimit te kreativitetit
A. vijues
B. gjitheperfshieres/holistic
C. I synuar
D. Logjik
9. Firmat e vogla jan ne disavantash
ne raport me firmat e medha ne gjenerimin e inovacioneev per arsye :
A . Te mangesis te
fleksibilitetit
B. Te mangesis
te financimit te R & D
C. Te struktutres organizative
D. Te gjitha
10 .Marka tregtare ( trade mark) ka
te beje me :
A . Reputacionin
B. Patenten
C. Goodwillin
D. Te gjitha
Testi I IV.
1. Cilat fjali e pershkruajn me se
miri inovacionin ?
A . Te menduarit per ide te reja
B. Procesi I menaxhimit te inovacionit
C. Zhvillimi I sukseshem I nje produkti
D. Asnjera
2. Ne biznesin konkurrues inovacioni
nuk eshte me “
A. Alternativ , por I nevojshem
B. I nevojshem por alternative
C. Konkurrues
D. Asnjera nga pergjigjejet me larte
3 . Inovacioni mundeson :
A. Mundesi per diferencimin e produktit tuaj nga
konkurrentet
B. Norma te larta profiti
C. Barriera potenciale per hyrje te konkurruesve
te mundshem
D. Te
gjitha
4 .
Kompanit e medha prijn ne inovacione ne tregjet te reja , ndersa
kompanit e vogla ne tregjet tjera …
A. Po
B. Jo
5 .
Individet brenda organizates zhvillojn nje motivacion te rritur dhe nje
irritim te zvogluar ne
A. Idet e tyre
kontribuojn ne performance e biznesit
B. Idet
e tyre jan te falenderuara edhe kur refuzohen
C. Perpjekjet e tyre jan te shperblyera
D. Perpjekjet e tyre jan te ditura per menaxheret
senior
E . Te gjitha
6. Duke u perpjekur per me te miren
dhe te verteten absolute njerzit e perditshm …
A. I a lehetesoj vetes procesin e krijimit te
inovacionit
B. Ia veshtirsojn vetes procesin e krijmit te
inovacionit
C. Edhe
njera edhe tjetra
D. Asnjera
7. Pronesia intelektuale I referohet
:
A. Shpikjeve material
B. Shpikjeve
mendore
C. Shpikjeve ten je
sherbimi te ri
D. Te gjitha
8. Cilat nga keto bllokada te kreativiteti I takon
grupit te bllokadave sociale :
A. Deshprimi dhe terheqja
B. Knaqsia e lehte
personale
C. Mungesa e
vetbesimit
D. Tradita
dhe tabu .
9. Inovatoret rregullojn dhe
menaxhojn me kompleksitetin duke
A. Identifikuar
modele gjenerike te biznesit
B. Duke identifikuar
strategji active
C. Ushtruar aftesit
dhe kapacitetet e tyre per te kapitalizuar pasurin
D. Te gjitha
10. Ne menyr qe patenta ti plotesoj
kushtet per mbrojteje ligjore duhet :
A. Jete aprovuar
nga vlersuesit shkencor
B. Kete baze
shkencore
C. Kete treg potencial
D. Kete
aplikim industrial
E . Te gjitha
Testi 1
1.Diskuto rendesine e inovacioneve per
ndertimin e avantazhit konkurues te firmave ?
Cdo
inovacion qofte inovacion I produktit apo I procesit Brenda firmes eshte I mireseardhur.
Inovacionet mbajne firmen te gjalle ne treg dhe te jete edhe me e fort se
konkurentet tjer. Nje inovacion I ri eshte psh nje pajisje e cillat lidhet me
iPhone dhe me at pajisje mund ti shfrytzosh kartelat e bankes per te blere ne
internet dhe automatikisht faktura te shkon ne email. Kjo pajisje quhet Square.
2. Diskuto fazat e procesit te mendimit
kreativ ?
Faza
1 : Pregaditja – Individi per perpjekje te definuar problemin mer informacionet
e nevojshme dhe mundohet te gjeje pergjigjje . Faza 2 : Deshprimi – Arritja e
zgj. Creative nuk vjen menjehere. Kjo faze kritike ne te cilen shumica e
njerezve heqin dore nga zgj. Creative apo percaktohen per nje zgjedhje e cila
eshte jokreative e cila ndoshta nuk eshte zgjedhje e kenaqshme e problemit.
Faza
3 – Inkubacioni – fillon kur individi I ka elmiuar disa nga bllokadat e
kreativitetit dhe punon ne zgjedhje . Keto probleme menjanohen nga pervoja e
individit ose fusha e specailizimit.
Faza
4 – Inspirimi – jane ne fazen ku shihet “ drita ne fund te tunelit “ dhe
shpresa per zghjedhje e cila mund te jete nje moment “ ahhh” per bartesin e
procesit Faza 5 – Elaborimi =- Jo vetem qe do te kete probleme pragmatike ne
aplikimin e zgjedhjeve - por punonjesit duhet te bejne ndryshime me qellim te
shitjes se kesaj ideje tek menaxhmenti – apo te njejten duhet te bejne
menaxhere ne raport me aksionere qe paraqet fazen e elaborimit Faza 6 –
Implementimi – Identifikimi I resurseve ne dispozicion , berja e planeve
aksionale implementuese , fazat e procesit te mendimit creative nuk jane
lineare dhe te ngushta .
3.Bllokadat Psikologjike te kreativitetit ?
Ndalim
per te folr , deshprim dhe terheqeje , knaqesi e lehte personale , mungese
vetbesimi , tendenca drejt procedures se zakonshme.
4. Burimete e inovacioneve te firmave , cilat
jane menyrat e bashkpunimit te firmave per te miren e potencialit te tyre ?
Burim
te inovacioneve : individet , universitetet dhe institute hulumtuse , kombimini
I ketyre , laboratoret ose inkubatoret qeveritar . menyrat e bashkpunimit perms
shkembimit te dijes , infrastructures
5. Inovacionet competence ritese dhe
inovacionet competence zvogluese te firmave demostro permes shembullit ?
Inovacionet
kompetence rritese Konsiderohet ateher kur firma nderton inovacionin ne baze te
dijes ekzistuese. Psh Apple ka prodhuar iPhone 1 , 2 , 3 , 4 , 4s dhe eshte
bazuar ne teknologjine e gjenerates paraprake) Inovacionet kompetence –
shkatrruese (zvogluese ) Konsiderohet atehere kur firma prodhon nje inovacion I
cili nuk eshte I bazuar ne dijen dhe kompetencen e ekzistuar ( psh nga 1600 –
1970 ne menyre intensive jane perdorur disa instrumente llogaritese qe nga 1970
jane hequr nga perdorimi )
6 Teknika Scamper ( shembull )?
Eshte
Metode e kujteses qe ju ndihnmon te mbani mend nje ser tekinkash creative per
gjenerimin e ideve , zhvillimin. - Shembull zevendso kimbiono adapto modifiko
elimono.
Testi
2
1. Nderlidhja mes kreatievitetit
inovacionit ndermarsis ?
Kan
lidhshmeri (ngjajshmeri mes veti ) Kreativiteti punberja reale e nje ideje e
tere apo imaxhinative realitet
2 Modeli 3 komponentesh I kreatiivitetit ?
Dituria
– beresi I informative qe nje individ mbante ne vehte per zgjedhjen e problemit
Te mendimit creative , Ndertimi
3. Bllokadat sociale te kreativitetit ?
Teper
pune rutine , burokraci ,rivalitet ,tradita, tabu. teper komitete
4. Tipet e inovacioneve sipas schumetes ?
Zhvillimi
I nje produkti te permirsuar . zhvillimi I nje procesi te ri Depertimi ne nje
treg te ri . identifikimi I burimeve te reja te funksionet me lende te pare –
krijimi I tipeve te reja te organizatave industriale.
5. 3m Worldwide ka percaktuar keto mekanizma “
·
rregulla 15% : cdo
puntor mund te kerkoj 15% te kohes per nje project sipas zgjedhjes se tij
·
rregulla 25% cdo fushe
biznesore duhet te beje 25% qarkullim me produktet qe nuk jane me te vjetra se
5 vjet
·
subvencionet –
projekti ne rezik mer fondet kapitale deri 40000 dollar per te kontrolluar idet
dhe mostrat
·
aksionaret – qe nga
1937 puntoret marrin pjes ne perfitimit e kompaniese
6. Pershkruani Avantazhet dhe disavantazhet e
firmave te vogla ne procesin e inovaciont ?
1. Karakteristikat e personalitetit kreativ ? Guximtar , I hapur , kupton shpejt , kembngules , ekstravagant ,
mendjelehte , ka vetbesim, kureshtar/
2. Hemsifera e djatht dhe e majte e trurit tek
kreativiteti ?
Pjesa
e majte e trurit eshte pjesa logjike ku hyjne : ideat , organizimi , logjika
etj.
Pjesa
e djatht e trunit eshte pjesa creative ku hyjne : intuita vizualitetit , I
bashkum , gjithe perfshiresh
3. Provokimi ?Psh Shtepite nuk duhen te ken kulme kjo hyn tek idete per kulme
xhami apo levizese .
4Modeli I biznesit te inovacioneve modelie 4 p
?
Inovacioni
I produktit : ndryshimet ne gjerat qe ofron organizata psh : dizejnimi I
vetanes Inovacioni I procesit : Ndryshimet ne menyre se si produktet dhe
sherbimet shiten Inovacioni lidhur pozicionimit : ndryshime ne konteksin e
tregut ne te cilen produktet penetrojne Inovacioni I parodigmes : ndryshon
modelin mental te cilin e percaktojn se qka organizata ben
5.Tipet e inovacioneve radikale dhe
inkrementale nen shembul ?Inovacion radikal –
inovacion qe eshte shum I rid he I ndryshem prej solucionit paraprak Inovacion
instrumental inovacioni qe ben nje ndryshhim minor (modifimik) praktikes
ekzisutese Inovacion radikal – ne vitin 2011 inovacion radikal mund te quhet
pasqyrja e cilla mat rrahjet e zemres vetem duke u shikuar ne te Inovacion
inkremental – ndryshuimi I konfigurimit te telefonit mobil nga ai qe e ka
tastaturen e ekspozuar ne ate qe nuk e ka.
No comments:
Post a Comment